Wednesday 16 January 2013

air terjun


assalamualaikum...apa kabo teman semua? saya ada kelas ni..tapi lah kan..lecturer x ngajo sebaliknya dia buat keja internet..dia nak daftarkan kami dalam sistem pembelajaran  secara online. wah !!!! maju maktab kawe..padahal line macam siput siot.bukan nak mengata tapi itulah hakikat..itu apa ? itu lah hakikat beb .. nasib baik la abang ambe beri kemudahan kat aku untuk melanggan broadband..boleh la aku mempercepatka kerja berkenaan internet.

※ air terjun ※

» lukisan ni gua buat kat samsung galaxy note 1st model. gua x de idea lain bile nak melukis. cuma scene about panorama je yang aku kuat imagine. walaupun x berapa nak lawa..tapi bagi aku cukup sekadar ada nampak macam lukisan..hehehe
» lukisan ni gua buat sebab ada orang bagi semangat..kononnya dia nak tengok aku lukis...wawawawawa..hebat gileraku..
yelah...tu je nak crita..jumpa lagi..salam..Zzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment