Thursday 4 August 2011

hadiah paling best

some sort of sedih bila org wat cmni kt bday aku. .tajuk sje bg gempak. .isi dalam meleleh. .
mlm ni aku jd siyez je rse. .x tw npe. .nk ckp syaitan, dia pun kne belenggu. .kn Nabi Muhammad bersabda "bila datang bulan ramadhan dibuka pintu syurga, ditutup pintu neraka dan dibelenggu syaitan-syaitan"
yg ganggu aku ni bkn syaitan. .mungkiiiiiiin .... ??? haaaaaaa ... tataw tataw ..nk crita best x best bday aku ni, taun ni dalam sahru ramadhan bro. .bkn musim mengawan haiwan bday aku. .alhamdulillah. .syukur kita dpt masuk ke fasa pertama ramadhan ni yang mana kita selalu dengar "awalnya rahmat,pertengahannya keampunan,dan pengakhiran pembebasan dari api neraka" . .sah2 kita dalam kerahmatan Allah jika kita hamba yang beriman dengan sebenar-benar iman . . tp, cukup beriman kh kita ??? . .sama-sama kita muhasabah diri noh. . ish, aku try alih hati aku dari sedih2 ni, tp x terdaya nk membohongi diri ini. .tuudia ayat . . hmmm . .
sedih laa org wt cmni. . tp xpe. . mungkin dia bosan dh kt aku. .aku ni faham perasaan org. .xpe. .let her go. . 
main jaoh2, kalo dh nk mati, baru calling2. .*camne ayat ni,keras sangat ke??kasar sangat ke??* . . xdek la. .tu mainan bahasa jee. .kalo nk blaja, meh la nk ajar. .
k la, off pen laa. .jap g ada pulak org nangis kena maki. .
orite2....gtg. .*maaf kt spe2 yg bce*
lalaalalalaalalala 

1 comment: