Thursday 14 July 2011

minggu ke-4 interaksi...yehaAaaaaaa

first time ade blog ni rase best la pulak....tp,faedah tu x nmpk lg...xpe..kte umi aku "let bygone,be bygone" ....hmmmmm..blog ni bru publish secara rasmi 14 julai 2011 jam 04.01 ptg..wow.roomate gua tido nyenyak.bkn "nyanyok'' ok..tp gua x leh layan mata gua ni..so,gua layan pc gua yang kena format utk kesekian kali nye nih..ish3....kesian kn...mcm2 la mslh minggu..nk crite ni..nk dgr x??  x nk eh .... xpe la..nk crite jgk...nk3...hehe..minggu ni nasib gua mcm "lat manik"..tu base kpg gua nu jaoh kt seberang ..."lat manik" ni mcm selang seli laa...kalau hari ni gua rse enjoy je.. then,esok gua dpt nasib malang..gua harap x berulang dh...sedih kot mcm crite "nora elena"...kih3...layan jgk ko cite tu???...lyn..lyn...lyn... :) ..k la..gua nk out...harap sume chill oke!...salam..luff u olss.

No comments:

Post a Comment